اپلیکیشن موبایل “فیت آسا: فعالیت بدنی و تناسب اندام هوشمند” عرضه شد.

اپلیکیشن فیت آسا دربرگیرنده برنامه هایی در زمینه فعالیت بدنی و ارتقای سلامت، با قابلیت نصب بر روی تلفن های هوشمند اندروئید رونمایی شد و اکنون از طریق کافه بازار قابل نصب و استفاده است. فیت آسا کاربران را در انتخاب یک سبک زندگی فعال و سالم همراهی می نماید. این اپلیکیشن به همت موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان برای استفاده عموم تهیه شده است و بصورت رایگان قابل استفاده است.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرزان، اپلیکیشن "فیت آسا" با امکاناتی همچون ثبت انواع فعالیت بدنی کاربر، محاسبه کالری مصرفی، معرفی باشگاه ها و ارجاع به  آنها با تخفیف های ویژه، ایجاد گروه های فعالیت بدنی و ورزشی با دوستان، ارائه مشاوره فعالیت بدنی در ۲۰ موضوع مختلف از جمله مشاوره فعالیت بدنی به بیماران مبتلا به دیابت و سرطان، آموزش های چندرسانه ای، ارائه مدل های اعتباری و بازیگونه به کاربران، پرونده هوشمند فعالیت بدنی و تناسب اندام به شکل رنگین کمان هوشمند، ارائه نقشه راه فعالیت بدنی و تناسب اندام در ۴۰ ایستگاه و صدها پیام آموزشی، انگیزشی و اطلاع رسان از جمله امکانات این اپلیکیشن موبایل است.

 بنابر این گزارش، این اپلیکیشن با طرح پرسشنامه هایی که به‌روزرسانی می شود، برآوردی از وضعیت فعالیت بدنی و سبک زندگی به کاربر ارائه کرده و ضمن بازخورد و ارتباط مستمر، موجب تغییر در سبک زندگی و فعالیت بدنی بیشتر در کاربر می شود.

از قابلیت های این اپلیکیشن می توان به سرویس های ویژه عموم مردم همچون ثبت و ذخیره فعالیت بدنی و اطلاعات شاخص های سلامت عمومی از جمله وزن، BMI، WHR، سندرم متابولیک، شاخصهای سلامت ذهن از جمله استرس، اضطراب و افسردگی، وضعیت خواب و کیفیت زندگی اشاره کرد.

فیت آسا در موارد نیاز، یک منبع مناسب برای پزشک معالج شماست و اطلاعات ثبت شده در این اپلیکیشن می تواند مرجعی برای کمک به تشخیص پزشک نیز باشد.

همچنین در این اپ، برنامه های آموزشی ترکیبی شامل آموزش های چندرسانه ای و حضوری با هدف افزایش انعطاف پذیری و قدرت و استقامت عضلانی تدارک دیده شده است.

اپلیکیشن فیت آسا که اکنون از طریق کافه بازار برای گوشی های اندروئید به صورت رایگان در دسترس قرار دارد، بیشتر خدمات سلامت هوشمند از جمله ارزیابی سبک زندگی، مشاوره سلامت، ارتباطات هوشمند با بیمار و آموزش های مرتبط را در دسترس کاربر قرار می دهد و بستر ارتباط دائمی با بیمار را فراهم می کند. این خدمات بصورت یک نقشه راه به کاربر ارائه می شود. نسخه iOS این اپ نیز بزودی عرضه خواهد شد.

از آنجایی که سبک زندگی شهری باعث کاهش چشمگیر در میزان فعالیت بدنی و بروز بیماری های مزمن و غیرواگیر مانند چاقی، دیابت، فشار خون و بیماری های قلبی – عروقی شده است این برنامه می تواند راهکار موثری برای بهبود تحرک بدنی و پیشگیری از بروز این بیماری ها باشد.

موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان آمادگی خود را برای همکاری با سازمان های عمومی و دولتی جهت ارتقای فعالیت بدنی در کارکنان سازمان با برنامه های متنوع اعلام می نماید. آموزش ها همراه با ارائه گواهی بوده و دارای امتیاز آموزش ضمن خدمت کارکنان از سازمان برنامه و بودجه هستند. همچنین برنامه های آموزشی برای مراقبین سلامت و مربیان باشگاه ها نیز تدارک دیده شده است که درآینده اعلام می گردد.

در حال حاضر علاقه مندان می توانند با مراجعه به کافه بازار، اپلیکیشن موبایل فیت آسا را به صورت کاملا رایگان نصب و استفاده کنند.

ویژگی ها و قابلیت های اپلیکیشن فیت آسا

رایگان

راهکار سبک زندگی فعال

تناسب اندام و کاهش توده چربی

ارائه برنامه فعالیت بدنی

ثبت فعالیت بدنی

هدفگذاری با کمک مربی

الگوریتم های تحلیل و بازخورد هوشمند

نوتیفیکیشن های هوشمند

یادآورهای فعالیت بدنی

مشاوره فعالیت بدنی در ۲۰ حوزه با مشاورانو مربیان برتر

آموزش چندرسانه ای فعالیت بدنی و تناسب اندام

معرفی به باشگاه و مراکز ورزشی روی نقشه

تخفیف های ویژه از باشگاه

پرونده هوشمند بصورت رنگین کمان

ایجاد گروه های ورزشی

ثبت و نمایش اعتبار بر اساس میزان فعالیت

ارائه مدال و جوایز

تعیین میزان کالری مصرفی در هر فعالیت

امکان اشتراک عکس فعالیت ها در اینستاگرام

پخش موسیقی همزمان با فعالیت بدنی

هدفگذاری برای میزان کالری مصرفی و زمان فعالیت روزانه و هفتکی بصورت بصری و زیبا

امکان ثبت نام در باشگاه و کلاس مورد نظر از راه دور

امکان رویت فهرست باشگاه ها و کلاس های نزدیک و ثبت نام از منزل

ثبت نام ساده در محل باشگاه و کلاس مورد نظر با استفاده از QR Code

امکان ایجاد اعتبار و استفاده از آن برای پرداخت

امکان استفاده از تخفیف های ویژه

ثبت و نگهداری سوابق حضور در باشگاه و فعالیت بدنی

امکان انتخاب انواع فعالیت های ورزشی و بدنی با محاسبه میزان کالری مصرفی

ثبت و اعتباردهی فعالیت های داخل سامانه مانند ارزیابی، مشاوره، آموزش و …

ثبت و اعتباردهی فعالیت اجتماعی از جمله برای ایجاد و شرکت در گروه های ورزشی و شبکه اجتماعی اینستاگرام

ثبت نام و لاگین یکپارچه با تمامی زیر-سامانه های دیگر فیت آسا

خبرهای تصویری

نظرات ارزشمند شما